Miljø- og rettferdskontaktsamling i Sør-Hålogaland 3.-4.februar

Velkommen til årets miljø-, forbruk og rettferdskontaktsamling i Sør-Hålogaland bispedømme!

Last ned programmet for samlingen her!

Tid: fredag 3.februar ( kl 12.00) - lørdag 4.februar ( kl 12.00)
Sted: Bodø – Kirkely menighetshus v/ Bodin kirke

Målgruppe:
Miljøkontakter, ansatte og andre som er interesserte i kirkens arbeid med dette temaet.

Pris: Samlingen og overnattinger gratis. Bispedømmerådet dekker billigste reise  for en deltaker fra hver menighet. Det er mulig å søke reisestøtte for ytterligere deltakere.

Overnatting: Det er bestilt plasser på campinghytter på Bodøsjøen camping. Eller dere ordner overnatting selv.

Påmelding til: brita.bye@kirken.no

Miljøkontakter:

I Sør-Hålogaland bispedømme er det opprettet miljø-  og rettferdskontakt i ca 40 menigheter. Hvis deres menighet ikke har oppnevnt miljøkontakt, oppfordres det til å oppnevne lokal kontakt og at kontakten deltar på denne årlige samlingen.