7. Plantevernmidlar

Det beste plantevernet er å leggja veksttilhøva godt tilrette for at plantene skal veksa og trivast. Økologisk drift gjer det. Ei plante som trivst og er i god vekst, vil tala angrep av sjukdom og skadedyr utan at ein må gripa til kjemiske sprøytemiddel. Det er også viktig at plantene ein set ned, er tilpassa staden og klimaet. Gravplassane våre bør i så måte ikkje vera staden for dei mest eksotiske og arbeidskrevjande plantene.

I økologisk hagebruk skal kjemiske sprøytemidlar helst ikkje nyttast. Det vert også stillt særlege kunnskapskrav til dei som skal bruka slike midlar. Det er også krav til verneutstyr og til godkjente lagerplassar. Ved økologisk drift, unngår ein alt dette. Kjemiske sprøytemiddel vert då å nytta herre i heilt spesielle høve etter at alle andre løysingar er prøvt.

< Tilbake til artikkelen                   Tiltak 8: Kjeldesortering >