Grønn kirke er på Facebook!

I dag er det 323 grønne menigheter i Norge. Vi vil bli mange flere!! Klarer vi å doble antallet? Kanskje er dere grønn menighet allerede? Da har dere helt sikkert mye å fortelle til andre menigheter slik at de også får lyst til å være med.

En egen Facebook-side er nå opprettet for å gi og få inspirasjon. Vi oppfordrer dere til å dele hva dere gjør. Det skjer mye rundt om i landet og det må andre få vite om.

Kirkenes grønne engasjement fortjener å bli sett, likt og delt av folk over hele landet!

Slik gjør du:

- Klikk dere inn og lik siden. Den finner du HER eller gå inn på Facebook og søk på Grønn kirke.

- Del siden med alle venner og bekjente

- Del et bilde eller en tekst på sida om hvordan din menighet/organisasjon/gruppe er grønne, eller et praktisk grønt tips. Bruk gjerne hashtagen #grønnkirke.

Så - spre budskapet på Facebook og gi andre idéer å plukke opp. På Facebooksida legges det ut nyheter og inspirasjon. Ikke noe er for lite, ikke noe er for stort. Bare slik blir kirken grønnere og det nytter å gjøre noe!