Inspirasjonskveld i Oslo

Skaperverk og Bærekraft i Oslo inviterer til inspirasjonskveld under overskriften "Det enkle liv i verdens rikeste land".

Hvordan fremme godt lokalmiljø, bedre livskvalitet og globalt ansvar? Torsdag 6.mars kl. 16.15 er det inspirasjonskveld i bispegården, meld deg på! Det blir servert et enkelt måltid fra kl. 16.15, før programmet starter kl. 17.00 og varer til ca. kl. 20.30.

I panelet: Ole Christian Kvarme, biskop, Ingrid Wik, initiativtaker til Shoppestop-kampanjen, Rolf Kjøde, generalsekretær Normisjon, Sunniva Gylver, prest og stipendiat.

Seminarer: Cultura Bank – visjonær bankvirksomhet, Omstilling Sagene –Transition Town-bevegelsen, Menighetene i Asker – erfaringer fra grønn uke.

Utdeling av Grønn Pris fra Ungdomstinget i Oslo Bispedømme.

Påmelding innen tirsdag 4. mars kl. 12, til: jarle.klungrehaug@kirken.no / mobil 91368803 (sms).
Se mer på Facebook eller på denne plakaten.