Grønn hverdag lever videre

Framtiden i våre hender og Naturvernforbundet skal samarbeide om å videreføre arven etter Grønn Hverdag. Målet er å få opp miljøengasjementet i den norske befolkningen.

I januar ble det klart at Grønn Hverdag måtte innstille driften på grunn av økonomiske problemer. Organisasjonen har siden 1991 har vært en viktig del av den norske miljøbevegelsen ved at den brakte miljøengasjement hjem til enkeltmennesker. Titusenvis av mennesker har vært tilknyttet Grønn Hverdags kampanjer og arbeid. I mange kommuner har samarbeidet med Grønn Hverdag gjort en stor forskjell og bidratt til engasjement og konkrete miljøforbedringer.

Nå har Fremtiden i våre hender og Naturvernforbundet gått sammen om å videreføre arven fra Grønn Hverdag.

Les mer her.