Uten navn

SLUKK LYSET 29. MARS! Slik lyder oppfordringen fra WWF, verdens største naturvernorganisasjon.

Earth Hour vil sende et symbolsk budskap til beslutningstakere om at mennesker over hele verden engasjerer seg for miljøet og er villig til å bidra til en felles klimadugnad.
Det er sjette år på rad at nordmenn deltar på den verdensomspennende markeringen. I 2013 deltok mellom 1,5 og 2 millioner nordmenn.

Årets markering går av stabelen lørdag 29. mars kl. 2030 - 2130.  Enkeltpersoner, kommuner, bedrifter og byer slukker lyset i én time for klimaet. Vi oppfordrer alle grønne menigheter og enkeltpersoner som er innom gronnkirke.no til å delta! Hvordan?

• Gå til www.earthhour.no  og registrer din menighet/ firma/ gruppes navn - og dere er med!
  • Slukke lys i eget bygg lørdag 29. mars, inkludert fasadebelysning.
  • Oppfordre kolleger, familie, venner og alle andre til deltakelse i Earth Hour.
  • Del på Facebook!
  • Tenn stearinlys og finn på noe koselig! Her kan du bl.a. se hvordan de markerer Earth Hour i Landås bydel, Bergen.
  • Heng opp plakater og benytt dere av annet tilgjengelig materiell.

www.earthour.no finner du mer informasjon, og her kan du laste ned plakater, bannere og annet materiell. Du finner også en oversikt over alle som deltar.
Lykke til!