Her er du nå: Ressurser » Klimapilegrim 2015 » Klimapilegrim 2015
Klimapilegrim 2015

Klimapilegrim 2015 er en nasjonal, tverrkirkelig mobilisering for klimarettferdighet. Gjennom pilegrimsvandringer over hele landet inviterer vi til refleksjon over menneskets avhengighet av Skaperen, skaperverket og hverandre, samtidig som vi mobiliserer til å ta vare på skaperverket. Her er flyer med informasjon om Klimapilegrim. Klimapilegrim samler også underskrifter gjennom hele sommeren og høsten. Disse vil overleveres norske myndigheter før de reiser til klimatoppmøtet i Paris. Her er flyer ,med opprop Klimapilegrim.

Skal du delta på en vandring i sommer? Her finner du vandrerheftet:

Disse kan printes ut med innstillingen "booklet." Dersom du ikke får til dette kan du laste dem ned i wordformat her: vandrerhefte bokmål - vandrerhefte nynorsk.

Det er også laget en veiledning for de som skal lede en vandring:

Vandreheftet passer nok best for voksne. Heftet "Sammen mot Paris" er laget som supplerende materiell, og passer godt for barn, ungdom og alderssammensatte grupper.

I tillegg finner du mer ressursmateriell til Klimapilegrim 2015 på Klimapilegrims nettsider.