- Vi treng ei ny kraft i norsk politikk

- Som kyrkjefolk, foreldre og besteeforeldre er vi stolte av å tilhøyre ei kyrkje som vil bidra til å få norske politikarar til å vakne, skriv sokneprest Tom Sverre Tomren og professor emeritus Gunnar Kvåle i Vårt Land på Verdas Miljøverndag (5.juni).

Dei rosar Kirkemøte-vedtaket som kom i april og som ber oss kristna oppjustera vår innsats mot ein samfunnsmodell der menneskeskapte klimaendringene aukar. Tomren og Kvåle har begge vore klimaforkjemparar i mange år og meiner at det er naudsynt å etablere i ny kraft i norsk politikk om det skal verte endring. Dei hevdar at politikarane vi har på Stortinget i dag ikkje ynskjer å gjennomføre tiltaka som må til.

Gunnar Kvåle er professor emeritus ved Universitetet i Bergen.

Tom Sverre Tomren er prest og har vore sentral i den kyrkjelege miljørørsla i Noreg. Han har mellom anna arbeidd mykje med økoteologi.

Les innlegget her